poniedziałek, 26 maja 2014

INFORMACJA

Chciałam wszystkich bardzo przeprosić, za to, że nie dodaję rozdziału już od dwóch tygodni jak powiedziałam. Już tłumaczę dlaczego. Zbliża się koniec roku szkolnego a ja jestem w 3 klasie gimnazjum i muszę popoprawiać wszystkie złe oceny ( a jest ich trochę ). Mam nadzieję, że zrozumiecie i nie będziecie na mnie źli. Kolejny rozdział dodam już po wystawieniu wszystkich ocen - czyli tak po 13 czerwca.
Obiecuję, że postaram się, aby rozdział był dłuższy od poprzednich i żebyście dowiedzieli się czegoś więcej o naszych bohaterach.
 Obiecuję wynagrodzę wam to długie czekanie i mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z efektów mojej pracy, jak i również z tego, że opłacało się tak długo czekać.
Pozdrawiam ♥
Ala xx 

2 komentarze:

  1. Kiedy dodasz nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dodać w poprzedni weekend, ale nie miałam internetu więc obiecuje, że rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń